Bliv medlem – Københavns Universitet

Forside > Bliv medlem

Bliv medlem

Retorikforeningen er åben for alle der interesserer sig for retorisk forskning og praksis. Som medlem kommer du på foreningens mailingliste og får besked om vores arrangementer. Et medlemskab af Retorikforeningen inkluderer desuden et abonnement på RetorikMagasinet der udkommer fire gange årligt. Det koster 200 kr. om året at være medlem.

Ønsker du at blive medlem af Retorikforeningen, skal du gøre to ting:

1. Send en mail til lisas@hum.ku.dk med dit navn, din postadresse og den mailadresse som du helst vil have at vi bruger til at kontakte dig (det må meget gerne være en mailadresse der ikke er afhængig af evt. omskiftelige ansættelsesforhold).

2. Indsæt 200 kr. på foreningens konto i Jutlander Bank. Kontoen har registreringsnummer 9217 og kontonummer 2072494620.

Bemærk: Vi opkræver kontingent én gang om året og altid i foråret. For at forenkle det administrative arbejde for foreningens sekretær og kasserer gælder dit første kontingent - og dit abonnement på RetorikMagasinet - det kalenderår som din betaling falder i. Dvs. at melder du dig ind i efteråret, vil du blive opkrævet et nyt kontingent igen i foråret, og du vil få eftersendt de numre af RetorikMagasinet som du evt. ikke har modtaget fra det kalenderår hvor du meldte dig ind.

Har du nogen spørgsmål om medlemskab af Retorikforeningen, så send en mail til sekretær Lisa Villadsen på lisas@hum.ku.dk.